Nevěřil sem, že se to stane, ale Elektroni implementovali Songmode do Digitaktu ve FW 1.40 - super, to mám velkou radost a zde ji aspoň má smysl sdílet :)
Další, z Anglie. Opět špatně česky napsáno. Poslední dobou přibývají. Tenhle mi jeden den napsal, odepsal jsem, druhý den mi odpověděl a hned poslal stejný mejl jako první den, mají toho chudáci moc a ani neví, na co psali. Pořád se jednalo o jednu položku za 75 000,-, nepohrdnou ani věcmi za nižší cenu. Ptají se jestli je to k dispozici, kolik za to a jak je to staré. Není důležité, co se na to odpoví.
Úplně s Vámi souhlasím. Jen se mi líbí, že zde pan Zdeno upozornil na nesmysly ohledně nabízených monitorů. Vytahovat jejich přednosti právě na jejich zvukových "hrbech" není zrovna moc šťastné. Přeji Vám vše dobré!
Ja samozrejme chapu, jak jste to myslel, ale to jak jsou veci produkovany, nahrany, smichany a zmasterovany zdaleka nezavisi jen na pouzitych studiovych monitorech...
Zavisi to samozrejme i na dostupne technice, ale take, a to nejvice, na lidech.
A toto je bazar a studia zde budou tezko neco nakupovat, ledaze by chtela nejake vintage veci. Ponejvice zde budou nakupovat amateri a poloprofesionalove a u tech muze byt s otazkou, zda by vubec slyseli rozdil mezi ´studiovym´ a studiovym monitorem. Ja pred lety kupoval sluchatka a prodavajici mi dal poslechnout sva nova o tridu lepsi a bez muceni priznam, ze jsem neslysel nejmensi rozdil.... :-(
No a podobne je to s monitory, ale nikoliv se studiovými !!! Studiový monitor nemůžete prezentovat tak, jak píše pan Zdeno: "... že jedny hrají více ve vyšších středech, jiné mají tlustý zvuk, další hutný bas, jiné zase jiskřivé výśky atd." Studiový monitor je, že nehrají jedny ve vyšších středech, druhé nemají tlustý zvuk, další nemají hutný bas, jiné nemají zase jiskřivé výšky. Jinak přeji vše dobré!
"Nerozumím v inzerátech na studio reproboxy popisům, že jedny hrají více ve vyšších středech, jiné mají tlustý zvuk, další hutný bas, jiné zase jiskřivé výśky atd. Doprdele, pokud studiový reprobox nehraje naprosto lineárně bez jakéhokoliv zvlnění kmitočtové charakteristiky, tak takový střep snad v jakémkoliv studiu nemá co dělat ne? To je potom max tak spotřební elektronika a monitor pro něco, co nemá interní repra, ale není to rozhodně studio monitor." - Naprosto s Vámi souhlasím. Děkuji za komentář.
No a podobne je to se studiovymi monitory. Kolik asi tak je lidi, kteri maji na to, aby si poridili monitory, ktere davaji 20-20k +-0.1 dB, perfektne osetreny poslechovy prostor a maji netopyri usi?
Nerozumím v inzerátech na studio reproboxy popisům, že jedny hrají více ve vyšších středech, jiné mají tlustý zvuk, další hutný bas, jiné zase jiskřivé výśky atd. Doprdele, pokud studiový reprobox nehraje naprosto lineárně bez jakéhokoliv zvlnění kmitočtové charakteristiky, tak takový střep snad v jakémkoliv studiu nemá co dělat ne? To je potom max tak spotřební elektronika a monitor pro něco, co nemá interní repra, ale není to rozhodně studio monitor.
Používám 1,5m vysoké Visatony s tloušťkou přední stěny 12cm a dvoukomorovým systémem a mají přenos 20 Hz - 25kHz se zvlněním 0,1dB a nestačím se občas divit, co všechno je na nich slyšet. U kvalitních CD lze detailně a čistě slyšet např i octaver použitý na baskytaru (M. Knopfler) nebo člověk má i prostorový pocit, že je na živém koncertě (nejnovější 2-CD The Eagles), nicméně na většině homestudio a zejména českých nahrávek je vždy nějaká frekvence zbytečně moc a jiná chybí, pak to jako celek zní divně a tyto nahrávky rovnou vyhazuju, i když muzika je to třeba dobrá. Protože je namixovaná na vyrovnání zvlnění u nekvalitních repro...
Kryt právě sedí perfektně (ostatní spínače, šroubky) a drážky na kolečku jsem taky zkoumal. Asi budu muset zatlačit. Nebo mě napadlo celou součástku odpájet, nasadit koleso mimo desku a připájet zpět, ale to se mi nechce, přijde mi to jako příliš složitá operace. Díky anyway.
pár MPC už jsme rozebral (včetně MPC 2500). První věc co je nutná je antistatická ochrana, když se něco takového dělá. Šahat někam rukou a tahat šroubek se může vymstít, takže opatrně. :) Jestli si dobře pamatuju, tak MPC 2500 má takové vysoké jog wheel a tam ten problém bývá v usazení krytu. Musí být nasazený a utažený opravdu správně. Je potřeba zkontrolovat, jestli to správně sedí ve všech tlačítkách atd. Pokud by tom přes to nešlo, tak je prostě špatně usazené jog wheel. Ten enkodér by měl mít výstupek a jog wheel také, takže by to mělo zapadnout správně + se mysí použít přiměřená síla. U MPC 2000 XL se i trochu prohla deska, aby tam jog wheel správně zapadnul ,) Good luck!
není tu někdo, kdo má zkušenosti s opravami MPCs? Otevřel jsem to své, chtěl jsem ho vyčistit, a teď mám dva problémy.
1. někam dovnitř mi zahučel jeden šroubek. To bude ok. MPC rozeberu a šroubek najdu - snad :-)
2. Jog wheel - sundal jsem to plastové šedé kolečko ze samotné součástky na boardu a teď když nandám zpět hlavní kryt, drhne mi jog wheel o spodní stranu krytu. Jako kdyby to kolečko nebylo správně nasazené, ale už jsem to zkoušel několikrát a nic mě nenapadá. Nechci na to moc tlačit, abych nenakřápl desku.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SouhlasímDalší informace
RE: RE: D50 a doba FM
05. 01. 2023 19:40
Odpovědět
alenkamartin
(17) /
(0)