Odkazy

Zvukařina
Kubrak

Kubrak

Hodnocení uživatele: kladné hodnocení uživatele (2) / záporné hodnocení (0)
Datum registrace: 23. 02. 2017 18:29
Telefon: 734 273 333
E-mail: zkobr (zavináč) volny.cz

Aktivní inzeráty uživatele

Hodnocení uživatelů

PRODANO - Adam A7X

06. 07. 2019 21:12  |  j.dolezel

Vše perfektní, doporučuji...

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Klávesový stojan Roland KS-18Z - PRODÁNO!

26. 04. 2017 20:13  |  Tyros99

Příjemné, rychlé a korektní jednání kupujícího. Mohu všem doporučit!

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Diskuze uživatele

30. 11. 2019 00:20  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No, vzdyt by blokatori platili. Ne vsak za to, aby mohli opakovat inzerat 4x casteji nez nonVIP, ale za to, ze si vyfiltruji uzivatele.

Byl by to v podstate jiny druh VIP uctu.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

29. 11. 2019 00:38  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Potesilo, nepotěšilo. Stejne inzeraty, které uz znam pomalu zpaměti nectu. A ty Kakaxovy bych si jednou za mesic precetl. A to prece staci.

Vetsina lidi by asi neplatila, aby mohla filtrovat. No a pokud by bylo lidi, kteří by byli ochotni platit za blokovani dost, tak by to mohlo zlevnit VIP ucet. Nakonec by na tom VIP mohli vydělat.

Ale to je muj pohled. Jini to mohou videt diametralne jinak.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

26. 11. 2019 22:10  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Ja třeba mam inzeraty od Kakaxy rad. A jednou za mesic si rad prohlednu novinky. Každý den, ci obden je nectu, ale preskakuji.

Takze s filtrem, at uz placenym nebo zdarma by byli spokojeni všichni.

Cilovou skupinou je spise ten, kdo na stranky prijde občas, ten kdo sem chodi často zna opakovane inzeraty zpaměti. Když je odfiltruje, tak to nikomu neuskodi.

Hodnocení komentáře: (3) / (0)

26. 11. 2019 14:28  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No jenze flanger.cz jiz delsi dobu neskenuje midi.cz.

Hodnocení komentáře: (1) / (0)

26. 11. 2019 13:20  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Kolikrat uz byl odlozen? A jaka je pravdepodobnost, ze poslední termin je opravdu ten poslední?

Mne osobne Kakaxa zas tak nevadi. U vetsiny inzeratu ma cervene pozadi, takze se daji preskocit. A hodne se zlepsil v tom, ze drive obnovoval inzeraty 2x denne, ted jiz jen denne, nebo dokonce ob den. Vzhledem k tomu, ze je v inzeratu také jeho zhodnoceni nabizeneho, tak je to i takovy pomocny informacni zdroj.

Ovšem, kdyby sly inzeraty jednoduse filtrovat, tak bych také něco drobného zaplatil.

Hodnocení komentáře: (2) / (0)

14. 09. 2019 19:47  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Není to spise 2200 CZK?

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

23. 06. 2019 13:23  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No, konstrukcne nedava smysl, aby se na jedne strane vyvojari snazili umele nahnat frekvenci co nejnize a pak by si to zamerne urizli horni propusti.

Mnohem jednodussi vysvetleni je, ze takto jdou Adamy dolu z fyzikálních principu. A obdobne prudce dolu jdou prakticky všechny soucasne bedny.

Prudce dolu nejdou uzavrene bedny. Třeba APS Coax. Nemaji umele nahonene basy a tak si klesaji poklidne.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

20. 06. 2019 17:55  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

V pasmu +-3 dB hrajou od cca 50 Hz. Adam neuvadi, v jakem pasmu podle nej hraji od 42 dB. Na 42 dB jsou mozna -6 dB, mozna -10 dB. Ja bych tipoval spise tech -6 dB, protože 40 Hz mi hraly poznatelne, ale jen o kousek tišeji, nez Genelecy 1031. Ale hlavu na to nedam, muselo by se to poradne zmerit.

Takze se asi shodneme na tom, ze v casto pouzivanem tolerancnim pasmu +-3 dB hraji od cca 50 Hz.

Tedy ne od 55 Hz. Ale také ne od 42 Hz. :-) Mate pravdu, ze uvadet frekvencni pasmo bez uvedeni tolerančního pole je zavadejici.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

20. 06. 2019 13:08  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No, všechny monitory mají plno filtru, vcetne tech hi-pass. To by bylo revu, kdyby nemely donastaveni charakteristiky podle poslechoveho prostoru. A nejsem si jisty, ze Adamy padaji dolu diky nejakemu filtru. Všechny monitory (krome uzavrenych) jdou od urcite frekvence prudce dolu.

Genelecy 1030 byly o cca tretinu, polovinu drazsi nez Adamy. Da se tedy předpokládat, ze by mohly hrat lepe.

Ja mam 1029, ty fakt 40 Hz nezahraji ani naznakem (a ani to po nich nikdo nemůže chtit) a 1031, které 40 Hz zahraji znatelne lepe, nez Adamy. (Také mají vetsi kubaturu, vetsi reprak a nove stavaly rekneme dvojnásobek Adamu.)

A k tomu hi-pass filtru. Pokud pouzijes sub a do monitoru das signal ze subu, tak to jde také přes hi-pass filtr, který je v subu.

Ja bych to uzavrel asi takto.Tobe proste Adamy nevyhovuji. To je uplne v poradku. Jinym vyhovuji a je to také v poradku. A ještě jinym vyhovuji třeba APS. A i to je v poradku. Neexistuje idealni monitor.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

19. 06. 2019 11:56  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Zalezi, co si kdo představuje pod pojmem "hraji". Me Adamy zahraji, i 40 Hz, ale poznatelne slabeji, nez třeba 60 Hz. (Koneckoncu v podstate totez je v tom prispevku, co cituješ.) Naproti tomu petipalcove Genelecy na 40 Hz nezahraji vůbec nic.

Mas pravdu, ze od cca 55Hz zacina jit frekvencni charakteristika dolu. Podle toho mereni, co jsem linkoval, by na 42 Hz mohly byt cca -6 dB. Nekomu to muze stacit, nekomu ne.

Pokud chce někdo poradne subbasy, tak bud si musí poridit podstatne drazsi monitory, nebo kvalitni subwoofer.

Ovšem u monitoru, co clovek to názor. Ja byl s Adamy spokojeny, ale poridil jsem si ještě vetsi Genelecy….

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

banner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace