doublejay
Hodnocení uživatele: | (11) / (0) |
Datum registrace: | 29. 10. 2009 18:48 |
Telefon: | 777 655525 |
E-mail: | doublejay (zavináč) centrum.cz |
Hodnocení uživatele: | (11) / (0) |
Datum registrace: | 29. 10. 2009 18:48 |
Telefon: | 777 655525 |
E-mail: | doublejay (zavináč) centrum.cz |
19. 08. 2019 21:26 | amenphetamine
Solídny kupujúci. Seriózny prístup, pohodové jednanie, výborná dohoda a rýchla platba. Ďakujem za obchod a odporúčam!19. 08. 2019 21:25 | amenphetamine
Solídny kupujúci. Seriózny prístup, pohodové jednanie, výborná dohoda a rýchla platba. Ďakujem za obchod a odporúčam!08. 10. 2017 14:52 | amenphetamine
Seriózny prístup a pohodové jednanie, výborná dohoda, rýchla platba a kúpa. Ďakujem a odporúčam!23. 04. 2016 08:17 | B42
Spokojenost. Vše proběhlo, jak má. Doporučuji26. 10. 2015 21:26 | schwitzz
Perfektní komunikace, rychlá platba. Díky za spolupráci, plně doporučuji.10. 01. 2014 12:27 | roumen
Bezproblémový,rychlý obchod. Doporučuji.07. 11. 2013 18:01 | wave777
Platba předem + pohodová komunikace = rozhodně doporučuji! A děkuji.24. 03. 2013 12:20 | fender17
Bezproblémový obchod. Skvělá komunikace. Rychlé vyzvednutí efektu.05. 12. 2012 01:35 | wave777
perfektní komunikace, vše ok :) děkuji a doporučuji.17. 01. 2013 18:49 | doublejay (11) / (0)
K tomu srovnání CD (20k vs 700 z Aukra): docela dlouho jsem se pohyboval v oblasti Hi-Fi/High End komponentů a mj. se živil jejich servisem. Proč hraje 20 let starý Philips lépe než nový a moderní CD přehrávač? Převodníky jako takovými to vážně není. Ty dnešní jsou přesnější, rychlejší, používají převzorkování na vyšších frekvencích, ALE: u Philipsů to vymysleli, vyrobili převodník a hranatý digitální signál zjemnili filtry z diskrétních součástek tak, aby se výstup blížil pořízenému záznamu/vstupu. Dnes je každý pitomec schopen vyrobit obvod s milióny tranzistorů, ale přidat rezistor nebo kondenzátor navíc, vně tohoto obvodu, to je dnes problém. Jaký asi může být zvuk, když oba kanály sterea zpracovává jeden chip a signály různých úrovní a charakterů běhají pár mikronů od sebe? Ty nejlepší přehrávače mají oddělené převodníky pro každý kanál, filtry z diskrétních součástek, v cestě signálu nepoužívají vazební kondenzátory (a když už, tak velmi kvalitní), oddělené napájecí zdroje pro analogovou a digitální část (včetně transformátorů), operační zesilovače byste také hledali marně... Proto ten starý Philips/Pioneer/Kenwood a další mají šířku i hloubku ve zvuku, prostě prostor, vzdušnost, detailní podání složitých signálů (např. symfonický orchestr, sbory...) atd. Ty nové cinkají na výškách, duní v basech, ale to je asi tak vše. No a vinyl, to je ještě úplně jiná kategorie. Hlavní problém CD je v tom omezení daném vzorkovací frekvencí. Nikdo z nás sice tyto kmitočty neslyší, ale složky zvukového spektra činelu zasahují až někam k 80 kHz a mají zásadní vliv na barvu zvuku. Zkuste tentýž činel nahrát do PC přes zvukovku se vzorkováním 44.1 kHz a pak na studiový kotoučák při rychlosti 38 cm/s. Rozdíl je nebetyčný. Rycí nůž matrice desky je schopen zaznamenat až 50 kHz a když si koupíte (pravda, drahou...) desku vyrobenou metodou DMM (direct metal mastering), je ten zvuk přes šumy, praskání a hluk úplně někde jinde. Mám pár stejných titulů na CD a vinylu a ta CD si už nejspíš nikdy nepustím. Staré záznamy dnes remasteruje také každý, kdo do pr... díru má, tak proč u 32 let staré deska při nahrávání běhají indikátory vybuzení v rozpětí i 30 dB, staré cd se dostane přes 20 a remasterované duní, bouchá, cinká, je hlasitější, ale dynamika nepřeleze 15 (někdy i jen 12) dB??? Na větší hlasitost máme knoflík Volume, tak proč záznam mršit už ve studiu ještě předtím, než se vůbec dostane na CD? Protože jiní to tak mají taky? Naprosto souhlasím s tím, že u nástrojů je to komplexní vliv mnoha faktorů, samotné převodníky za to nemohou. Proč moje 20 let stará TS-10 udělá dynamiku přes 100 dB, pod rukama reaguje na sebemenší odchylky v úhozu a při 6 MB vzorků v ROM hraje lépe než řada dnešních dunivých a syčivých WS se stovkami MB, které prostě pro skladby v multitimbralu prakticky nejdou použít? Kdy sólový nástoj nenajdete v mixu jinak než podle nejvyšší hlasitosti, která mu k sólovému projevu ale stejně moc nepomůže? Pánové konstruktéři by se měli zamyslet...24. 12. 2012 20:33 | doublejay (11) / (0)
příjemné a klidné Vánoce všem!15. 06. 2012 23:26 | doublejay (11) / (0)
V první chvíli jsem si myslel, že si někdo dělá srandu, ale po přečtení textu nabídky to vypadá, že to prodávající myslí smrtelně vážně. Alespoň cena tomu odpovídá. Pobavte se... http://tr.aukro.cz/hamond-k160-ketron-lab-live-series-solton-i2422292753.html27. 05. 2012 23:40 | doublejay (11) / (0)
Na skříni, ale už v něm přes 25 let není dvoutranzistorový multivibrátor, ale VCO s děličkou na 4 stopové výšky, směšovačem, filtrem, LFO... Našel jsem ho při úklidu skladu, potřebuje naladit a najustovat původní kontakty, ale hraje :)18. 03. 2012 22:02 | doublejay (11) / (0)
Použití symetrických kabelů je určitě samozřejmostí, ale někdy se nedá vyhnout problémům, pokud je potřeba připojit velké množství nástrojů a přístrojů na malý počet zásuvek, z nichž může být každá klidně připojena na jiný okruh nebo když se na stejném okruhu vyskytují přístroje s cívkou většího výkonu (transformátor, motor...). Drahé a citlivé nástroje, záznamová zařízení a počítačové vybavení mám samozřejmě na UPS, ale osvědčilo se mi i oddělení nástrojového okruhu oddělovacími transformátory. Je dobré proměřit napětí mezi zemnícími kolíky různých okruhů a nejlépe nemít připojeny přístroje, které jsou napojeny třeba do systémů STA (receivery, tunery, televizory) nebo třeba i satelit namontovaný na uzemněném balkónu. V případě nouze se prodávají anténní oddělovače, které neoddělí jen signálový, ale i zemní vodič. V mém případě způsobovalo občasné lupnutí nedobře odrušeného postaršího mrazáku umístěného na stejném okruhu, byť v jiné místnosti. Dokázalo to naprosto znehodnotit záznam...25. 02. 2012 12:37 | doublejay (11) / (0)
Já osobně vidím výhodu u MS v tom, že jde o stavebnicový systém, který se dá navrhnout podle individuálních požadavků a je lehce rozšiřitelný. O stabilitě ani nemluvím. Ultimate jsou určitě dobré a léty prověřené stojany, na živé hraní určitě super, rychle sestavitelné, lehce transportovatelné. Ale do studia? Apex AX-48 je za cenu kolem 4500 a nemá nastavitelná ramena. V případě potřeby přidat třetí patro jsme někde kolem 6000. AX-90 s nastavitelnými rameny v ceně kolem 8000-8500, se třetím patrem je to přes 10000. U typu 48 dělá celou stabilitu bakelitový stabilizer zapřený o podlahu, který se u mě po půl roce při statickém stání (!) bez rozloučení rozsypal (dodavatel zdarma vyměnil). Takže na pódium Ultimate ano, ale do studia bych už volil jinak. Navíc potřebuji víc než 3 patra...29. 12. 2011 23:55 | doublejay (11) / (0)
já opravdu žiju celý život v domnění, že původní DX7 měla 12 bitové převodníky, ale po upozornění, že se mýlím, jsem se podíval na tento článek: http://www.muzikus.cz/pro-muzikanty-testy/Yamaha-DX7-historicky-test~21~leden~2005/ a měl za to, že jsem žil v nevědomosti. V zahraničních článcích ale stejně píšou o 12 bitech...29. 12. 2011 18:20 | doublejay (11) / (0)
pravda, omlouvám se za mystifikaci, původní DX7 mela jen 10 bitový DAC. A díky tomu zní tak nějak méně kultivovaně než novější specifikace, proto mám DX7IIFD i TX7 :) Zamlada jsem vrzal na varhany Fénix, později Vermona ET6-2, ještě později na půjčovaný Crumar Multiman, Arp Axxe a Korg Polysix. TX7 mám z doby, kdy jsem si začínal vybavovat studio a DX jsem si koupil až loni, z podobných nostalgických důvodů. Níže uvedené nástroje sice raritní nejsou, věřím ale, že běžné provozování nástrojů z let 198x ještě i v dnešní době může být pro některé mladší ročníky celkem raritní a možná i nepochopitelné. Každou chvíli čtu inzeráty, že někdo prodává nástroje a přechází na software. Já to mám tak, že i kdyby nějaký sw hrál při nastavení stejných parametrů úplně stejně jako jeho vzor, nikdy pro mě nebude mít takové kouzlo, jako když hrábnu do kláves a ten starý nástroj se pod mýma neohrabanýma rukama rozezní. Taky si pořizuju nástroje, které vyloženě nepotřebuju, ale mám na ně nostalgické vzpomínky. Hrál jsem na ně u zámožnějších majitelů (Polysix), chodil je obdivovat do prodejen PZO Tuzex (Alpha Juno 1, 2) nebo na veletrhy (DX7) a říkal si, že bych se jednou rád dožil doby, kdy si něco takového budu moct dovolit. No a ta doba naštěstí přišla a já si občas udělám radost a nějaký ten starý krám z té doby pořídím. A kupodivu nemám potřebu pořídit si něco úplně nového, poslední model čehokoliv, co podle propagačních materiálů výrobce umí skoro úplně všechno, možná i vařit kafe. Asi stárnu nebo co...26. 12. 2011 13:06 | doublejay (11) / (0)
Pokud chcete split a dual mode, můžete jít do DX7II. Já tu svoji ve verzi FD koupil tady na midi.cz ve velmi slušném stavu, není odřená ani na ní nic nechrastí, display svítí jako nový... A pokud máte raději 12 bitový FM zvuk původní DX7, několikrát se tu objevil modul TX7. A bylo tu i Casio VZ-1 a VZ-10m...14. 03. 2011 23:23 | doublejay (11) / (0)
bože, RMI keyboard computer...
15. 07. 2022 10:45 | dosta
bezproblemovy obchod, dekuji a doporucuji!Hodnocení: (1)