doublejay
Hodnocení uživatele: | (11) / (0) |
Datum registrace: | 29. 10. 2009 18:48 |
Telefon: | 777 655525 |
E-mail: | doublejay (zavináč) centrum.cz |
Hodnocení uživatele: | (11) / (0) |
Datum registrace: | 29. 10. 2009 18:48 |
Telefon: | 777 655525 |
E-mail: | doublejay (zavináč) centrum.cz |
19. 08. 2019 21:26 | amenphetamine
Solídny kupujúci. Seriózny prístup, pohodové jednanie, výborná dohoda a rýchla platba. Ďakujem za obchod a odporúčam!19. 08. 2019 21:25 | amenphetamine
Solídny kupujúci. Seriózny prístup, pohodové jednanie, výborná dohoda a rýchla platba. Ďakujem za obchod a odporúčam!08. 10. 2017 14:52 | amenphetamine
Seriózny prístup a pohodové jednanie, výborná dohoda, rýchla platba a kúpa. Ďakujem a odporúčam!23. 04. 2016 08:17 | B42
Spokojenost. Vše proběhlo, jak má. Doporučuji26. 10. 2015 21:26 | schwitzz
Perfektní komunikace, rychlá platba. Díky za spolupráci, plně doporučuji.10. 01. 2014 12:27 | roumen
Bezproblémový,rychlý obchod. Doporučuji.07. 11. 2013 18:01 | wave777
Platba předem + pohodová komunikace = rozhodně doporučuji! A děkuji.24. 03. 2013 12:20 | fender17
Bezproblémový obchod. Skvělá komunikace. Rychlé vyzvednutí efektu.05. 12. 2012 01:35 | wave777
perfektní komunikace, vše ok :) děkuji a doporučuji.08. 01. 2015 19:58 | doublejay (11) / (0)
http://aukro.cz/delicia-minivarhany-ht-37-vintage-sound-i4962333252.html08. 11. 2014 19:30 | doublejay (11) / (0)
...s poděkováním, midi.cz je skvělý počin, díky kterému jsem pořídil značnou část svého hudebního vybavení. Neřešil bych rozdělení na „šrot“ a profi, vždyť to, co jeden považuje za šrot, může druhému přinést užitek nebo třeba jen radost. Souhlasím s Tudym, že asi to jediné, co mi nějakým způsobem vadí, je celá stránka vytapetovaná jedním inzerentem. Dvojnásob mi to pak vadí, pokud se nezměněná nabídka neustále opakuje, ať už je příčina neprodejnosti nabízeného zboží jakákoliv.13. 06. 2014 13:10 | doublejay (11) / (0)
Vidím, že máte velmi podobný názor. Kvalita odpovídá ceně a začátečníkovi jistě poslouží. Začínal jsem na lampách Music 70 a 130, byl nadšený ze Studiosolo a Studiobass, které pro nás byly tehdy nedostupné, a tak jsem stavěl 100W moduly s KD503 a zabudovával je do poctivých dřevotřískových beden dle vlastního návrhu. A myslete na to, že když koupíte zařízení za 20000 a prodáte za 50 %, je to dost průšvih. Když koupíte za 2500 a prodáte za 50 %, přežijete to. Sám používám „multidefekt“ virtualizer, a kvůli čemu myslíte? Že bych neměl na lepší? Kdepak, právě pro tu jeho „chemii“, která parádně sedne ke starým digitálním synťákům bez vlastní efektové jednotky. Aspoň pro moje uši. Používám i levná a dražší kytarová mršítka (analog k analogu, digitál k digitálu), protože mám raději hardware v krabičce než software na PC. Mám dva, starší a novější, trafo nevrčí ani u jednoho. A ten méně dokonalý starší, s horšími převodníky, se mi líbí víc :) Ale když už máme hen tu, svobodu, a tak ať si každý soudruh vybere dle vlastních požadavků a peněženky, ne?10. 06. 2014 11:05 | doublejay (11) / (0)
Martine, nejste poněkud negativní? Před 20 lety bych si nic z Behriho noisegenerátorů asi nekoupil, ale doba pokročila a já už pár let provozuji linkové rackové mixy RX-1602, rackovou ladičku a dokonce starý známý DSP-1000, u kterého jsem pro své použití našel některé hezky znějící algoritmy. Jo, a ještě jeden kompresor řady MDX. Koupil jsem z druhé ruky za pár šupů, funguje to a dlouhá léta ještě bude. Pravda, nikam to netahám, ale o odolnosti zase svědčí mix + bedny, které máme ve škole a tato zařízení se naopak tahají téměř každý týden. Na profi studio to jistě není, ale někdy nemáte příliš na vybranou kvůli rozpočtu, do bazaru nemůžete kvůli daňovému dokladu požadovanému organizací atd. Řada amatérů kolem mě alespoň něco od Uliho má a za posledních 10 let jsem opravoval jen jedno vychozené datakolečko, vyměňoval jackovou samici kvůli uvnitř zlomenému kontaktu a na jednom mixu dva operační zesilovače, do kterých někdo pouštěl docela slušné střídavé napětí. U těchto jednoduchých zařízení to není tak zlé, řada renomovaných značek je na tom s poruchovostí a opravitelností hůře. Nechtějte ani vědět, jakou kvalitu pájení jsem objevil u některých drahých nástrojů. To se prostě časem pokazit musí. Behriho nikterak nechválím ani se jej nezastávám, ale za těch více než 35 let praxe jsem už viděl kdeco a myslím si, že svoje místo na trhu má a svůj segment zákazníků si jistě najde. Kdyby to byla taková hrůza, tak si to nikdo pořizovat nebude. Určitě bych Behrim nešel zvučit rockový fesťák nebo symfonický orchestr, ale pro chudého amatéra nebo jako startovací zařízení na naučení se, na cvičení kapely, která ani neví, jestli bude za půl roku ještě hrát, určitě takové zařízení nějakou službu udělá.11. 03. 2014 18:21 | doublejay (11) / (0)
Myslím si, že všichni zainteresovaní, kteří nejsou úplně hluší a nespoléhají se na tovární presety, se zcela určitě shodnou na tom, že nakonec je to na vkusu každého soudruha a jako optimální se nakonec ukáže míra schopnosti kombinovat výhody a možnosti různých zařízení. Začínal jsem stavbou analogů, hrál na produkty Vermona i domácí výrobky z Hořovic, následovala doba ARPů a CRUMARů, můj první profi synth byl digitálně řízený analog, následovala celá řada samplerů a romplerů, na stará kolena jsem objevil kouzlo FM a iPD, kterým jsem se dlouhá léta úspěšně vyhýbal, dokonce jsem si pořídil i jednoho čínského schrottkorga s vokodérem a nějaké to VAčko :) Teď mám zase nějaké „analogové“ období a kroutím si bells-like zvuky na čtyřicetikilovém ruském OPUSu, doprovázeném Vermona Synthem a škopky z JVC řady KB :) Muzika je přece o náladě, pocitech, momentální chuti a neustálém hledání... Bezpečně vím, že můj stávající setup není ani náhodou konečný a mám i seznam nástrojů, které si chci určitě ještě pořídit a pořádně vyzkoušet, k čemu by se daly použít. A vo vo tttom ttto je, ne?28. 02. 2014 00:21 | doublejay (11) / (0)
také používám EnsoniqFS.wfx plug-in a na přípravu CD mám od Chicken Systems prográmek Translator. Rezonanční filtry mi nikdy nechyběly, jsou na kdejakém hudebním haraburdí. Síla tohoto nástroje je někde jinde...27. 02. 2014 18:02 | doublejay (11) / (0)
Naprostá pravda, jako dlouholetý uživatel mohu s klidným svědomím potvrdit, že je to jeden ze zásadních modelů syntezátorů kdy vyrobených. O čtečce karet jsem doposud nevěděl, ale hned to napravím :) Mám SCSI a externí CD mechaniku, na kterou si umím připravit CD v PC (opět odlišný formát oproti klasické PC CD-ROM). Jinak jsem si na PC běžně připravoval diskety, existuje spousta softwaru na archivaci image, stahování jednotlivých samplů a vytváření zvukových bank (běžná PC disketovka se dá lehce (např. ve formě plug-inu pro Total Commander) naučit formát, který tento nástroj používá, jde v podstatě o MAC, na běžnou HD disketu se v PC formátu vejde 1.44 MB a u Ensoniqa 1.6 MB dat). A jak píše kolega přede mnou, je to dramaticky jinde než tuny nepoužitelného balastu, které jsou v oběhu pro samplery jiných značek. Na pouhých 6 MB interní ROM jsou vzorky neuvěřitelně vychytané a dynamicky průrazné. U řady novějších nástrojů jde často o desítky a stovky MB mizerných vzorků se slyšitelnými smyčkami, zvlášť ve vyšších polohách a změnami ve zvuku v různých částech klaviatury. Klaviatura je také kapitola sama o sobě, výrobce samozřejmě FATAR, bezkontaktně snímaná (pro skalní pianisty možná až příliš měkká), ale když objevíte kouzlo polyfonní tlakové citlivosti, bude vám to jinde zaručeně scházet. Na sólové rejstříky k nezaplacení. Na tuto firmu nedám dopustit, měl jsem Mirage, pak EPS-16+, teď mám ASR-10, TS-10 a MR Rack. Dokud mě bude muzika bavit, nedám a neprodám :) Váhavého kupce nabádám, ať neváhá a bere, dokud je. V inzerci je to jeden z nejméně se objevujících nástrojů. Sám jsem tento nástroj kdysi neuváženě prodal a byl to jeden z mých největších omylů. Nemít jeden doma, tak bych už žhavil drát, startoval auto a spěchal, aby mi ho někdo nevyfoukl před nosem...18. 01. 2013 18:07 | doublejay (11) / (0)
Ahoj Igore, taky zdravím, švestky jsou v ledničce a vzhledem k současným povětrnostním podmínkám rychle ubývají, ale ještě se nějaká zásoba najde. :) Nestavíš se na panáka? Vzpomínám, když se SY99 objevila a já se k ní poprvé dostal, tak to bylo setkání na několik hodin. Jenže jsem se stěhoval, potomek na cestě, tehdejších 100k bylo prostě moc. No a dnes tady mám osm klaviatur na ploše 4.60x3.50, nějaký modul by se ještě vešel, ale další klapky? Líbila by se mi dlouhá Trinity (mám jen rack), EX5 (snad se někde rack objeví a stihnu ho), ale co SY99? TG s tímto číslem bych okamžitě bral... Samo-domo úprava jako tahle JD-800 by moc místa neušetřila :)17. 01. 2013 23:41 | doublejay (11) / (0)
Zvuky jsem naposled lovil někdy před 25 lety pro svůj sampler a ty tehdy ulovené zvuky a ruchy využívám v podstatě dodnes. Nejspíš jste nepochopil, co jsem chtěl vyjádřit. Psal jsem svůj názor na to, proč 20 let starý CD přehrávač hraje lépe než většina nových, což nemá nic společného s kvalitou muzikanta. A podobně to vidím u nástrojů. A to, že je SY99 nadčasový nástroj, je naprosto bez diskuse a nebudou souhlasit asi jen uživatelé presetů...17. 01. 2013 19:04 | doublejay (11) / (0)
Sinusovka složená z obdélníků byla, je a zůstane stále jen sinusovkou složenou z obdélníků. Ano, bouřlivým rozvojem digitální techniky jsme se dopracovali k tomu, že těch obdélníků je tam víc, jsou jemnější, ale pořád jsou to jen obdélníky, které mají hrany a výsledný signál má více či méně schodovitý průběh. V přírodě není nic nespojitého, vše se mění plynule v čase a kdo není úplně hluchý, musí ten rozdíl slyšet. Je mnoho důvodů, proč používat digitální techniku, ale je také mnoho důvodů, proč nepřestat mít rád tu analogovou :) Pravda, když si někdo pouští pomocí mp3 přehrávače a peckových sluchátek přímo do hlavy něco v kvalitě 128 kb/s, tak už asi žádný rozdíl nepozná nebo nebude vědět, co z toho je špatně.
15. 07. 2022 10:45 | dosta
bezproblemovy obchod, dekuji a doporucuji!Hodnocení: (1)