Odkazy

Zvukařina
panaudio

panaudio

Jméno: Petr Paclt
Hodnocení uživatele: kladné hodnocení uživatele (8) / záporné hodnocení (0)
Datum registrace: 17. 05. 2007 20:25
Telefon: 603551500
E-mail: panaudio (zavináč) seznam.cz

Aktivní inzeráty uživatele

Hodnocení uživatelů

30. 10. 2021 11:50  |  Vlkous

Rychlá dohoda, bezproblémové jednání, doporučuji!

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Steinberg Cubase • Atari ST

18. 05. 2018 15:59  |  djmenelyk

Seriózny prístup a pohodové jednanie, výborná dohoda, rýchla platba a kúpa. Ďakujem a odporúčam!

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

ROLAND R-8

09. 04. 2015 00:00  |  Len79

Od Petra jsem koupil excelentní bicí automat Roland R-8 se dvěma zvukovými kartami jako bonus. Vše mi přišlo precizně zabaleno a ve výborném stavu. S tímto obchodem jsem velmi spokojen a proto tohoto prodejce rád doporučuji všem ostatním.

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Český manuál

03. 06. 2012 13:05  |  Miki23

Vřele doporučuji obchodovat s tímto člověkem, co řekne, to platí, je milý a ochotný!!

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Český manuál

11. 05. 2011 17:27  |  tlakistik

Díky za obchůdek.f.

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

PAIA - GNOME

19. 05. 2007 11:06  |  bodyia

rychlé jednání, všechno dle dohody. ok.

Hodnocení: kladné hodnocení (1)

Diskuze uživatele

04. 05. 2010 12:21  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Teda původně jsem neměl zájem ale když je to vylepšený o ty turecký rytmy !? Ještě to uvážím.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

02. 04. 2010 17:49  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Mám stejnej problém. Taky by se mi hodilo ještě jedno patýrko na třetí klávesy. Ale vejde se tam ještě ? Mě ten stojan připadá dost nízkej. Abych na piáno co bude vespod nemusel hrát vleže. Máte s tím někdo zkušenost ?

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

23. 02. 2010 19:56  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Ano, krumpáč vlastně stačí. Ven bych se sice neprokopal ale vzhledem k stísněnému prostoru bych se s ním zachvíli umlátil sám. Je to méně efektní, ale také řešení.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

23. 02. 2010 17:32  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Tak tenhle inzerát mě trošku zaskočil. Osobně si nejsem jistý že pokud bych se náhodou probudil v rakvi - takový připady známe z historie a vzhledem k úrovni našeho zdravotnictví je nelze vyloučit ani dnes, tak nevím jestli bych v tu chvíli ze všeho nejvíc potřeboval si pouštět bigbít, byť by to byl třeba i můj milovaný Tom Waits. Já, kdybych na tu svou poslední cestu měl volit nadstandard, tak bych si připlatil spíše za baterku a hlavně zvonek na hrobníka. Ale to je jen můj osobní názor.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

12. 02. 2010 18:22  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Ano, máte pravdu, SY85 se obvykle skutečně prodává dráž než TG500 a tak je doplatek ze strany majitele TG500 na místě. Já jsem chtěl spíše poukázat na rozdíl v hodnotě užitné. Nejsem zběratel ale muzikant. Proto ve studiu více než klaviaturu a sequencer ocením 8MB AWM2 vzorků oproti 6MB. Uvítám 4 individuální výstupy oproti dvěma a zásadní význam má pro mě polyfonie 64 hlasů oproti 30 ti. Jen by se hodil nějaký editor. Ovládání z panelu TG500 není příliš pohodlné. Nevíte o něčem ?

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

12. 02. 2010 11:56  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Proč blázen,

záleží přeci na tom k čemu muzikant ten nástroj potřebuje. Pokud to má jako klávesy na koncerty nebo na kšefty kde využije vestavěný sequencer, tak je určitě praktičtější SY85 - vše v jednom. Pro práci ve studiu, kde není potřeba klaviatura protože se používá na vše jeden masterkeyboard je přeci výhodnější TG500 z důvodu malých rozměrů a s 64 hlasy oproti 32 u SY85. Já jsem např. před časem vyměnil Korg M1 za rack M1R právě z toho důvodu že jsem ho využíval jako zdroj zvuku a na klaviaturu se mi jen prášilo. Nicméně, abych Vás uklidnil, v tomto konkrétním případě jsme se s prodávajícím nedohodli a k výměně nedošlo.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

10. 02. 2010 22:04  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Já mám Yamahu TG500, což je totéž s dvojnásobnou polyfonií. 64 hlasů v provedení rackový modul 1U - každý zná. Pokud prodáváte SY-85 pro nedostatek místa , neměl by jste zájem o výměnu ?

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

07. 02. 2010 02:38  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Vážený kolego,

taky se mi občas stane že příjdu v noci z putyky a mám jakousi vnitřní potřebu glosovat přitroublé komentáře. Někdy si připadám docela vtipný ale jindy se pak druhý den i trochu stydím sám před sebou za to, co ze mě včera zase vypadlo za moudro. No, stane se to občas asi každýmu. Ovšem, na samotný vrchol ledovce - blbosti, co jsem si tady za několik posledních let přečetl od sebe i od druhých řadím Vaší dnešní hlášku. Přebral jsem si jí jako projev Vaší momentální indispozice a těším se na Vaše další, už zase zajímavé komentáře, kreré jsou kořením tohoto fóra.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

03. 02. 2010 23:55  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Tak mi to nedalo a pod dojmem této debaty jsem dnešní večer strávil studiem stránek pana Pindera. (Pak jsem šel do hospody U žraloka.) Překvapilo mě, kolik niancí a specialit

a vlastněně nedokonalostí má můj milovaný Mellotron. Uplně mi to vzalo chuť si tento nástroj pořídit a jelikož jeho zvuk miluju, budu ho nadále používat už pouze prostřednictvím mého univerzálního strojku Kurzweil K-2000 VP. Zvukový rozdíl nepatrný - avšak praktický je značný.! Jsem praktik a řeším hudbu, (aranž) jako celek. Kdybych měl zkoumat každý rejstřík do takových detailů jako je tomu např. v této debatě, složil bych asi do smrti prd. Nazdraví !!

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

01. 02. 2010 14:09  |  panaudio kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Díky mojokytar za cenné informace! Dozvěděl jsem se o mellotronu několik pro mě zcela nových věcí. Nejzásadnější je asi to, že při rychlém opakování jednoho tónu nehraje pásek od začátku a tím vynechá počáteční attack. To mě nikdy nenapadlo a přitom je to vlastně logické. Ovšem, to se dá v sampleru nastavit také. I ta změna zvuku při nedomáčknutí klávesy je snadno řešitelná, třeba pomocí filtru nebo dalšího layeru. Hlavně si myslím, že na tuhle problematiku originální mellotron vs. samply lze nahlížet dvěma způsoby. Jednak můžem podrobně porovnávat a zkoumat i ty nejmenší rozdíly mezi originálem a třeba samplerem. Ty jistě najdeme, pokud se na ně soustředíme a CHCEME je najít. Důležitější mi ale připadá jak se tyto rozdíly projeví v celkové aranži. Tam si myslím, že se všechny odlišnosti stanou prakticky nepostřehnutelné a ani hudebník, natož běžný posluchač nepozná rozdíl. Vlastně jsem chtěl jenom napsat že jsou nástroje které sampler velmi dobře zastoupí pro případ že je chceme v nahrávce použít a ve studiu nám zrovna náhodou chybí.:) A mezi ty mellotron určitě patří.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

banner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace