Odkazy

Zvukařina
Yamaha Genos

Druh inzerátu: Nabízím

Yamaha Genos

20. 01. 2020 16:02  |  Hodnocení inzerátu: kladné hodnocení inzeratu (0)  |  Komentářů: 39

Prodám tenhle špičkový nástroj + příslušenství/ Cover systém case,Yamaha GNS MS01, Pedál sustain Yamaha FC 5A, FC 4a.
v záruce.

ID inzerátu: 211319
Inzerent: ottorada  |  Hodnocení uživatele: kladné hodnoceni recenzenta (0) / záporné hodnoceni recenzenta (0)
Region: Jižní Morava
E-mail: otto.rada (zavináč) seznam.cz
Telefon: 606764370
Cena: 89900 CZK

Komentáře

RE: RE: i tohle postrádá základní znaky našeho jazyka :)

Odpovědět

24. 12. 2019 10:49  |  Vlkous kladné hodnocení (1) / záporné hodnocení (0)

Diakritiku používám víceméně v nadsázce, díky čemuž mám tuze veselý život :)

Hodnocení komentáře: (1) / (0)

RE: i tohle postrádá základní znaky našeho jazyka :)

Odpovědět

24. 12. 2019 10:32  |  Berger kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Snad nemáte moc smutný život, když nepoznáte nadsázku...

Ale diakritiku používáte, takže za mě cajk ;-)

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

i tohle postrádá základní znaky našeho jazyka :)

Odpovědět

24. 12. 2019 08:59  |  Vlkous kladné hodnocení (1) / záporné hodnocení (0)

a měl se rozhodnout mezi např. PA4X, něco od Rolanda nebo Ketronu, vyhrál by to Genos!

Nejen, že to nedává smysl (vybíráš si z A, B, C a vyhraje to D?), ale správně má být "něčím od Rolandu", ne "něčeho od Rolandu". Nezlob se, prostě jsem musel...

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

Genos

Odpovědět

24. 12. 2019 06:28  |  Berger kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Ježiši, proč mě tak naprosto zoufale nebaví číst něco, co postrádá základní znaky našeho jazyka...A přitom by se člověk dozvěděl spoustu velice zajímavých informací...To přečíst si příspěvky např. právě p. Kostílka - to je jiné kafe, ostatních, píšících "srozumitelštinou" také. Nezlobte se, prostě jsem musel...

Genos...Éra mého aktivního muzikantství je již, bohužel, pryč, nyní už to jsou takové ty domácí projekty po internetu, prostě koníček až za hrob. A napíši Vám zcela uprímně - kdybych měl potřebné(a samosebou zbytné!) finance a měl se rozhodnout mezi např. PA4X, něco od Rolanda nebo Ketronu, vyhrál by to Genos! Prošlo mi rukama již poměrně dost aranžérů, i vlajkových lodí svých dob, ale tenhle Genos je, dle mého názoru, na vrcholu potravně aranžérského řetězce. Měl jsem možnost na něj šmrdlat jen pár chvil v prodejně hudebnin, což je jistě málo na nějaké úsudky, ale i tak mě nástroj docela okouzlil, možná také tím, že jsem skoro ihned dokázal nástroj ovládat jakožto letitý yamahák. Souhlasím s tezemi, že to asi není ten pravý stroj do kapely, i když např. Distant Bells používají na stage stále nějakou PSR 740 a leze to ven poměrně dobře. Ale někde ve studiu by Genos udělal spoustu prvotřídní práce a já teď napíši jediné - závidím těm, kteří Genos mají! Takže, kolik nás tady asi je - pět set? Nechcete mi každý poslat dvě pětky? Na svých účtech to ani nepoznáte a...No jasně, nechcete, chápu :-)) Holt si počkám pár let, až(jestli) bude Genos za polovinu, pak sem napíši obsáhlou recenzi ;-)

Všem přeji krásné Vánoce a mnoho hudebního umu v roce 2020!

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: RE: Lavina

Odpovědět

21. 12. 2019 18:03  |  jarne kladné hodnocení (0) / záporné hodnocení (0)

asi si ho nemôže kúpiť tak kritizuje...

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

Jeste trochu jinak...

Odpovědět

21. 12. 2019 10:28  |  nuxxx9 kladné hodnocení (46) / záporné hodnocení (0)

Kdyz mi bylo 12 /rok 86/, mohl jsem si za nasetrene celozivotni:-) uspory koupit bud Yamahu PSS780 /male klapky ale za to SEXY pady pod klaviaturou/ nebo Casio CTK tusim 460...Mel jsem nemecky barevny katalogy a dlooouho jsem vahal, nakonec vyhralo Casio protoze melo velke klavesy a byl jsem s nim vcelku na chvili spokojeny /dovezl mi jej tenkrat znamy z Nemecka, resp. koupil jej tam ale muselo to projit celnici atd atd.... Melo MotionSequencer/takova ta blbost zaznamu na jednu stopu../ a melo EFX jako Rain, Street a podobne velmi ne - uzitecne veci. Natocil jsem s nim spoustu legracni muziky a vzpominam dodnes. Pak jsem v 18ti dostal penize na autoskolu a koupil si za ne v Zastavarne KAWAI SX 210 - muj prvni syntak!!! Byl jsem z nej trochu nestastny protoze byl zacatek 90tek a ja z nej NE a NE dostat alespon trochu kloudny zvuk klaviru...:-))A navic mi klekla zalozni baterka takze jsem prisel o vsechny zvuky, znate to takovy to peklo zakladni vlny na vsech presetech... No a pisu to proto ze pred cca 3 lety jsem mel moznost si za smesne penize koupit tu Yamahu s temi pady pod klaviaturou a tak jsem do ni sel azase si uzil kopec legrace, navic mela zakladni programming EG a FMko - idealni pro CB...Koupil si ji ode mne kamarad ktery hoodne rozumi nastrojum/asi jeden z mala u nas co jim nejen rozumi ale i je stavi, modifikuje, opravuje, navrhuje..asi vite o kom mluvim../ a shodli jsme se na tom ze FunFactor tyhle Yamahy byl proste super! Takze pro kazde me vekove a tvurci obdobi byl u mne vzdy jeden ten TOP nastroj ktery jsem miloval a TO bylo pro mne to nejnejnej...Pokud nekdo z vas napise ze ta Yamaha je napendrek/hracka pre deti/ ci to Casio ze je zrudnost/taky samohrajka/ anebo ze ten Kawai ma koule - kazdy z vas bude mit trochu pravdu, NICMENE mi to nevezme me krasne vzpominky...a stejne tak: pokud si nekdo frci na Genosu, neberme mu jeho radost z dokonale samohrajky a pokud nekdo ma radeji Kurz, prejme mu radost z VAST a pokud se nekdo jeden z techto nastroju rozhodne prepustit dalsimu muzikantovi...kdo vi, treba z toho bude novy HIT/ anebo Šlágr/...Preji vsem krasne svatky a v novem roce kopu skvelych nejen muzikantskych napadu! Nuxxx

Hodnocení komentáře: (6) / (0)

RE: RE: RE: Genos

Odpovědět

20. 12. 2019 12:52  |  xgmidi kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Teď je to velmi dobře napsané - nenašel jsem důvod pro změnu, protože Ketron plně vyhovuje. A slouží stejně, jako jiným Tyros, genos, nebo PA4. Když si koupím nástroj za 90 tis. tak je obvykle rozhodnutí na tom, jaký zvuk mě víc vyhovuje, nebo o tom, že jedu 10 let na jedné značce, tak to nebudu jen tak měnit a koupím si max novější model. Můj nick je čistě pracovní, tak tě možná trochu mate.Moje nejoblíbenější nástroje jsou synťáky - konkrétně Kronos, K2600, Fantom - ale i stará SY85. A u těch samohrajek jsem to bral vždy podle toho, co mi to může nabídnout. Tedy možnosti a jejich následná podpora - styly, zvuky a jejich zvukové normy a taky podklady, které jsem si mohl koupit. Ne všechno si člověk může udělat sám. Někdy na to není prostě čas. A mě se nechtělo investovat do nástroje, který umí jen GM. První samohrajka přišla až po 15 letech hraní-Roland G70. Na svou dobu super - klaviatura atd. A to že obhajuju Genos mezi kombajny - prostě mi přijde komplexně nejdál a můžeš tam dát všechny normy GM,GS i XG. Navíc je obrovská podpora podkladů přímo pro Genos. Posouzení zvuku nechávám na každém uživateli. Já říkám, že na každém nástroji této kategorie člověk udělá své. Chce to jen to důkladně poznat.

Hodnocení komentáře: (1) / (0)

RE: RE: RE: RE: RE: Genos

Odpovědět

20. 12. 2019 10:38  |  Vete kladné hodnocení (0) / záporné hodnocení (0)

Porovnával som to ako samohrajku. Okrem live hrám aj v dvojke kde používam Ketron SD 7 a nenašiel som na Genose dôvod na zmenu. Už podľa tvojho nicku je jasné ktorou značkou trpíš a je zbytočné nejakú debatu vôbec začínať.Tým túto debatu s Tebou končím. Howgh.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: RE: RE: Genos

Odpovědět

20. 12. 2019 10:09  |  xgmidi kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

To Vete: Určitě netáram. Stačí si přečíst komentář a pro mě je to po dvou hodinách mimo mísu! Znovu vyvstává myšlenka, jaký nástroj člověk vůbec hledá? Porovnáváš nástroj, který není primárně určený pro hraní do kapely, ale je to samohrajka !!! Člověk neplatí jen zvuky, ale taky styly, další možnosti - OTS, multipady,harmonizer a opravdu výkonou DSP. Napříč spektrem značek je cena u všech firem prakticky stejná. Proč tedy komentáře ohledně přesvědčování vzhledem k ceně apod.? Vždyť tě nepřesvědčí ani žádná další samohrajka. Nechceš přece styly, multipady, nebo harmonizer??? Pokud tedy máte pánové averzi vůči takovým samohrajkám, tak si toho raděj nevšímejte. Přeci jen na hraní na stage, kde budete hrát na mnohakoliwattový aparát potáhnete úplně jiné mašiny, než genos, nebo pa4. A jak napsal trefně jansev - pokud už budu na takovém kšeftě, tak si tam nechám přitáhnout piáno, smyčce, dechaře atd.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: Genos

Odpovědět

18. 12. 2019 22:36  |  elephant kladné hodnocení (1) / záporné hodnocení (0)

Ano, pane Kostílku, jen ten, kdo s nástrojem umí pracovat a využívá plně jeho potenciál pro účel, pro který byl stvořen, je schopen relevantně jej hodnotit. A v toto smyslu je celá tato debata mlácením prázdné slámy. :-)

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

banner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace