Odkazy

Zvukařina
ADAM AUDIO A7X

Druh inzerátu: Hledám

ADAM AUDIO A7X

08. 06. 2019 15:50  |  Hodnocení inzerátu: kladné hodnocení inzeratu (0)  |  Komentářů: 20

Koupím tyhle studiové monitory, případně něco co se jim vyrovná.

Děkuji za nabídky

ID inzerátu: 205479
Inzerent: BazarTechniky  |  Hodnocení uživatele: kladné hodnoceni recenzenta (0) / záporné hodnoceni recenzenta (0)
E-mail: acidfreaks303 (zavináč) gmail.com
www: https://kytary.cz/adam-audio-a7x-pouzite/HN175264/
Cena: 15000 CZK

Komentáře

RE: RE: RE: nepřirozenej projev

Odpovědět

23. 06. 2019 13:23  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No, konstrukcne nedava smysl, aby se na jedne strane vyvojari snazili umele nahnat frekvenci co nejnize a pak by si to zamerne urizli horni propusti.

Mnohem jednodussi vysvetleni je, ze takto jdou Adamy dolu z fyzikálních principu. A obdobne prudce dolu jdou prakticky všechny soucasne bedny.

Prudce dolu nejdou uzavrene bedny. Třeba APS Coax. Nemaji umele nahonene basy a tak si klesaji poklidne.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: nepřirozenej projev

Odpovědět

23. 06. 2019 11:30  |  DJAmos kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Já mám dojem že hipass jsou ve všech aktivních bednách ale na nižších frekvencích.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: nepřirozenej projev

Odpovědět

21. 06. 2019 09:37  |  Tudy kladné hodnocení (106) / záporné hodnocení (0)

Nó, jestli bereš akustickej zkrat bassreflexové ozvučnice, jako její přirozenej projev, tak potom HPF skutečně způsobí nepřirozenej. A to je dobře! :)

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: RE: RE: RE: google

Odpovědět

20. 06. 2019 17:55  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

V pasmu +-3 dB hrajou od cca 50 Hz. Adam neuvadi, v jakem pasmu podle nej hraji od 42 dB. Na 42 dB jsou mozna -6 dB, mozna -10 dB. Ja bych tipoval spise tech -6 dB, protože 40 Hz mi hraly poznatelne, ale jen o kousek tišeji, nez Genelecy 1031. Ale hlavu na to nedam, muselo by se to poradne zmerit.

Takze se asi shodneme na tom, ze v casto pouzivanem tolerancnim pasmu +-3 dB hraji od cca 50 Hz.

Tedy ne od 55 Hz. Ale také ne od 42 Hz. :-) Mate pravdu, ze uvadet frekvencni pasmo bez uvedeni tolerančního pole je zavadejici.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: RE: RE: google

Odpovědět

20. 06. 2019 15:18  |  DJAmos kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

No, uplne tak bych to necharakterizoval. Nejde tu o vyhovění či nevyhovění ale o to, že všude píšou, že hrajou od 42Hz a ony nehrajou od 42 ale od řekněme 50Hz kdyz vezmu v úvahu, že 50Hz bude ještě v normě. A to je to, proč na to tady upozorňuju.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: RE: google

Odpovědět

20. 06. 2019 13:08  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

No, všechny monitory mají plno filtru, vcetne tech hi-pass. To by bylo revu, kdyby nemely donastaveni charakteristiky podle poslechoveho prostoru. A nejsem si jisty, ze Adamy padaji dolu diky nejakemu filtru. Všechny monitory (krome uzavrenych) jdou od urcite frekvence prudce dolu.

Genelecy 1030 byly o cca tretinu, polovinu drazsi nez Adamy. Da se tedy předpokládat, ze by mohly hrat lepe.

Ja mam 1029, ty fakt 40 Hz nezahraji ani naznakem (a ani to po nich nikdo nemůže chtit) a 1031, které 40 Hz zahraji znatelne lepe, nez Adamy. (Také mají vetsi kubaturu, vetsi reprak a nove stavaly rekneme dvojnásobek Adamu.)

A k tomu hi-pass filtru. Pokud pouzijes sub a do monitoru das signal ze subu, tak to jde také přes hi-pass filtr, který je v subu.

Ja bych to uzavrel asi takto.Tobe proste Adamy nevyhovuji. To je uplne v poradku. Jinym vyhovuji a je to také v poradku. A ještě jinym vyhovuji třeba APS. A i to je v poradku. Neexistuje idealni monitor.

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: google

Odpovědět

20. 06. 2019 09:29  |  DJAmos kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Problém je v tom, že hi pass filtr způsobí nepřirozenej projev těch beden. Nic víc. Měla by tam bejt možnost volby On/Off.

Moje 1030 Genelecy hrajou dole normálně, stejně jako většina beden co jsem kdy měl.

Já měl pokles na 42Hz o 10dB a křivka krásnej Hipass jak ze žurnálu :-)

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: google

Odpovědět

19. 06. 2019 11:56  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Zalezi, co si kdo představuje pod pojmem "hraji". Me Adamy zahraji, i 40 Hz, ale poznatelne slabeji, nez třeba 60 Hz. (Koneckoncu v podstate totez je v tom prispevku, co cituješ.) Naproti tomu petipalcove Genelecy na 40 Hz nezahraji vůbec nic.

Mas pravdu, ze od cca 55Hz zacina jit frekvencni charakteristika dolu. Podle toho mereni, co jsem linkoval, by na 42 Hz mohly byt cca -6 dB. Nekomu to muze stacit, nekomu ne.

Pokud chce někdo poradne subbasy, tak bud si musí poridit podstatne drazsi monitory, nebo kvalitni subwoofer.

Ovšem u monitoru, co clovek to názor. Ja byl s Adamy spokojeny, ale poridil jsem si ještě vetsi Genelecy….

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

google

Odpovědět

19. 06. 2019 10:39  |  DJAmos kladné hodnocení (8) / záporné hodnocení (0)

Moje poznatky berte jako přátelské upozornění. Nikomu tím nechci ubližovat, ba naopak. Pokud Vaše A7x hrajou 42Hz, budte rádi :-). Neměřil jsem to na koleně, mám s měřením dost zkušeností a vůbec se zvukem obecně. V mých Adam A7x byl natvrdo low cut od 55Hz. To je prostě fakt. Zde pastuju post z nejakýho fora (viz link pod tím).



I know how A7X rocks, i tried them, we have them at our crew facility, no E,F notes in subbass, cause it goes from 42Hz, and low E note is 41.2Hz and that is right on the edge of frequency response written in the specs, on some other test they say A7X only goes from 55Hz and thats not so good for low subbass music like dnb and dubstep, etc. i heard them with my ears that when some subbass notes strike you hear drop in volume on those frequencies



https://www.dogsonacid.com/threads/did-anybody-bought-adam-a8x-for-drum-bass-production.724080/

Hodnocení komentáře: (0) / (0)

RE: RE: Jdou pod 55 Hz :-)

Odpovědět

07. 06. 2019 10:10  |  Kubrak kladné hodnocení (2) / záporné hodnocení (0)

Tak jasne, ze to není ideal. Hloubky tam jsou umele nahonene rezonanci. Ja mam i 10" sub.

Podle toho mereni, co jsem linkoval, zacinaji jit dolu nekde nad 50 Hz (muze to byt i tech zminovanych 55 Hz). V +-3dB tolerancnim pasmu jdou, podle toho mereni, cca do 50 Hz.

Co clovek to názor. Znamy, co dela zvukarinu profi pouziva uzavrene dvoupasmove bedny (takove modernejsi Yamahy NS-10) a k tomu kvalitni sub. Porizovacka necelých 80k. :-( Celkem to dava smysl. Když vypne sub, tak i tak slysi vice, nez prevazna většina posluchacu...

Jak je však v tom linku, hodne zalezi na prostoru. Neupraveny prostor zabije i bedny za 200k. A stejne tak spatne upraveny.

Hodnocení komentáře: (1) / (0)

banner

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Další informace