Název inzerátu odkazuje na novější verze s SD kartou, přiložené fotky však jasně identifikují starší verzi na Smart Media karty. K inzerátům nelze přidávat komnentáře, tak snad si toho někdo všimne aspoň tady.
Hezký model za slušnou cenu! Já momentálně na Untitled 2 pro Opal Tapes používám starý italský mixážní pult. Cena byla tuším okolo dvou tisíc korun českých. Vše na něm chrastí, z poloviny je to rozbité a má to velmi hlučný ventilátor. Suprové echo. Hodně kanálů. Je velmi těžký. Akorát do něho posílám SH-101, Mono/Poly, TR-909, 505, 707 a RX21, DX7, DX21. Výstupu bych díky přebuzení dal přívlastek "krémový" s notnou dávkou zkreslení.
Celokovová konštrukcia, kompresor na šiestich z desiatich kanálov, zabudovaná kvalitná efektová jednotka a komu stačí jednoduchší záznam, tak aj zabudovaný recorder/player. A v zľave za 190 Eur (plus doprava), čo je lacnejšie ako menej vybavené a kvalitatívne oveľa horšie Behringery. Musel som vyskúšať, už je na ceste, tak uvidíme. A celkom sa teším.
V tom s Vámi naprosto souhlasím. Na druhou notu tazatel tam má hezké nástroje, se kterými si bohatě vystačí. Možná přidat jenom nějaké to nahrávací médium a efekty.
Novější analogový syntezátor nebo starší FM syntézator je na toto vhodným kandidátem a hlavně jsou obě možnosti vysoce flexibilní, co se tvorby zvuku a palet týče. Zase se bavíme čistě v rovině osobních preferencí. Při tvoření zvuku se stejně nekladou představivosti meze a ten tížený zvuk získáte následným zpracováním zdrojových zvuků určitou cestou. A sampler.
https://www.youtube.com/watch?v=F1Qmi34ouCQ (tohle je třeba dělané pomocí kombinace následujícího: Elektron Octatrack, Roland TR-707, MFB 522, Novation X-Station, Yamaha DX-100, Roland SH-101, Casio SK-1, míchací zařízení, nahrané na magnetický pás Akai, jeden dozvukový pedál od firmy EHX a stopový smyčkovač)
Snad jsem Vás správně pochopil. Nedávno jsem vedl diskuzi na toto téma ve městě Haag právě s Legowelt před jedním festivalem, kde jsme se bavili o tomto pojetí. Pro dosažení staršího nádechu není od věci nahrávat na kazety nebo na pás s následnou A/D konverzí do digitální pracovní stanice pro hlubší editace a dosažení lepší celkové aranže. Určitě bych být Vámi úplně nezanevřel na využití digitálních efektů, protože v dnešní době jsou na skvělé úrovni. Komprese, dozvuky atd. Mít počítač jako takový pomyslný mozek všech operací pro vytváření melodických informací ve formě sekvencí a ty posílat do nástrojů, syntezátorů, bicích mašin a následně je nahrávat a lepit dohromady pomocí různých způsobů. Velmi levná a hezká možnost je například využití kytarových pedálů pro dokreslování zvuku, ale musí se počítat s odlišnou impedancí signálu, která se dá narovnat. Víceméně si vystačíte s míchacím zařízením nebo zvukovým rozhraním, páskovým nahrávačem, jednohlasým syntezátorem, vícehlasým syntezátorem, bicí mašinou, pár efekty. Přikládám i nějaké mé starší projekty využívající tento postup pro lepší představu.
Ocakavanie je, poetickejsie povedane, uchovanie schopnosti vytvorit hudbu v danych styloch s charakterom 90. rokov aj najblizsie desatrocia. A nie prostrednictvom nejakych pluginiv na pocitaci. Momentalne len cez vopred naprogramovane midi sekvencie, neskor, ked budem mat cas sa to potiadne naucit, aj live cez klaviaturu.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SouhlasímDalší informace
Snarky Puppy - Lingus
03. 03. 2017 18:53
Odpovědět
velan (8) / (0)